دوشنبه ۵ آذر
شیراز شعری از محمد محسن خادم پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۰۸ شماره ثبت ۴۱۲۰۷
بازدید : ۱۰۹۶ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر محمد محسن خادم پور
آخرین اشعار ناب محمد محسن خادم پور
|
دل از جغرافیا شیراز میخواهد
کمی تاریخ را دمساز میخواهد
سخندانی چنان سعدی به طنازی
گلستان دفتری ایجاز میخواهد
به رویا باغهائی بس تماشائی
ارم را سرو ها با ناز میخواهد
لسانُ الغیب را فالی زدم گویا
سیّه چشمان ِ تیرانداز میخواهد
وفا از پهلوان آکُل وَ مرجانش
جوانمردی وُ کشفِ راز میخواهد
چه سِرّی در هوای دلکشش دارد
کریمان را به مسند باز میخواهد
پُر از مهر و محبت طاقِ بازارش
سرائی آشنا دلباز میخواهد
چراغی سبز وُ روشن روی گنبدها
سفارش میدهد همراز میخواهد
صفی از دسته گلها پیشکش دارد
از عطرِ نرگسش اعجاز میخواهد
اگر اردیبهشتش رمز بگشاید
بهشتی سرزمین ، شیراز میخواهد
محمد محسن خادم پور- 1375
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.