جمعه ۲ آذر
پاییز شعری از مریم عرفانی فر
از دفتر شعرناب نوع شعر هایکو
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ۰۰:۲۹ شماره ثبت ۴۱۰۲۱
بازدید : ۷۲۰ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب مریم عرفانی فر
|
خوشا به حال پاییز
درخت ها را آنگونه که می خواهد
در آغوش می گیرد
عریان می کند
و عاشقانه می زید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاد باشید