جمعه ۲ آذر
کودکی شعری از مریم عرفانی فر
از دفتر شعرناب نوع شعر هایکو
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۳۳ شماره ثبت ۳۷۲۵۵
بازدید : ۶۵۹ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب مریم عرفانی فر
|
کودکی اش را مثل باد بادک
به هوا فرستاد
اما بزرگ سالی اش را
با وزنه ای به پاهای خود
زنجیر کرد .
« از مجموعه شعرم عبور از وقت های شنی ، انتشارات مایا »
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.