جمعه ۲ آذر
یلدا شعری از مریم عرفانی فر
از دفتر شعرناب نوع شعر هایکو
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۸:۵۰ شماره ثبت ۳۷۸۰۵
بازدید : ۶۵۷ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب مریم عرفانی فر
|
یلدا با آمدنش
روزها را
مختصر کرد
پاقدمش سنگین بود
برای آفتاب .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.