جمعه ۲ آذر
بارونـــــــــــــــــ ... شعری از تکتم میرزایی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ۰۰:۰۷ شماره ثبت ۴۰۹۵۴
بازدید : ۴۷۸ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب تکتم میرزایی
|
ببیــــــن از داغیه اشکام زمین تو بغض و آتیشه ...
تو نیستی غصه میباره جای بارون رو این شیشه ...
♥♥♥
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.