جمعه ۲ آذر
نماز عشق شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ ۰۹:۴۵ شماره ثبت ۴۰۶۶۱
بازدید : ۳۶۵ | نظرات : ۳۴
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
نماز عشق به سمت تو گر ادا کردم
من اشتباه نکردم بسی به جا کردم
شکایتِ تو فقط با تو میکنم زیرا
شکایتی اگرم هست با خدا کردم
بنای خانه ای دارم برای تقدیس ات
فقط بگو که ملاقات تو کجا کردم
جفا به دست رسیدم، چو بهرت اول بار
میان بوته ی گل شاخه ای سوا کردم
ز راز عشق تو، من را تهوّری افتاد
که فاش آنچه به دل بود با شما کردم
در آینه ز چه رو من غریب افتادم
از آنزمان که خودم با تو آشنا کردم؟
درون سینه من عشقِ تو شود آزاد
در آنزمان که ز تن جان خود رها کردم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.