سه شنبه ۱۵ آبان
همرنگ جماعت شعری از طاهره (میترا) عرب
از دفتر شعر من نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۰ ۰۴:۴۰ شماره ثبت ۴۰۵۹
بازدید : ۱۶۷۹ | نظرات : ۳۱
|
دفاتر شعر طاهره (میترا) عرب
آخرین اشعار ناب طاهره (میترا) عرب
|
یا هــــــــــو
می خواهم خودم باشم
نه همرنگ جماعت ها !
تو می گویی که رسوا می شوم آخر ؟؟
خـــــــــــــــــــــــــــــدا ..... !
رسوا شدن هم در رهت عشق است !!!
=====
این عیــــــــد انتظار! و میلاد بزرگ منجی عالم بشریت را هم به همه عزیزان تبریک و تهنیت عرض می کنم
نبودن ها نیست مگر اینکه چیزی قابل عرض ندارم... و پیام دوستی عزیز، امروز آنقدر شرمنده ام کرد که لازم دیدم لااقل برای تبریک عید خدمت برسم و عرض ادب و احترام و اعلام کنم حضور و ارادت همیشگی را....
سلام و درود بر همه ی شما بزرگان و سروران و دوستان گرام
شاد باشید و تا همیشه سبز و برقرار....
یا حق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.