جمعه ۲ آذر
می شوی گاهی .... شعری از مریم شجاعی(بشارت )
از دفتر فانوس دریایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ۲۱:۵۰ شماره ثبت ۴۰۵۵۰
بازدید : ۶۵۰ | نظرات : ۷۳
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
کنار این همه قحطی،فراوان می شوی گاهی.
برای سفره بی نان ،ریحان می شوی گاهی.
بهاری بودی وگسترده،امامن نفهمیدم
که سرد وخالی وخلوت،زمستان می شوی گاهی.
مسیر روشن اندیشه هایت تا افق گسترده بوداما
سیاهی می شوی ،باریک وزندان می شوی گاهی.
اگر بین من و حوا همیشه یک شباهت بود؟
نمی فهمم تو ادم راکه شیطان می شوی گاهی.
ترحم می کنی حتی به حال گرگهای پیر.
به محض دیدن گنجشک،دندان می شوی گاهی.
معمایی وراز الود،مثل سایه ای در شب.
سوال ساده ای هستی.و آسان می شوی گاهی.
بروجرد-مرداد ۸۵
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.