جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عیسی نصراللهی( تیرداد)
آخرین اشعار ناب عیسی نصراللهی( تیرداد)
|
چند کاریکلماتور...
1-تر نکردی
بوسه ات در قاب ماند
2-چاپلین خنداند و من قطعا بفکر بند کفشهایش بودم
آنروز که خوراک بوقلمونش رو بخشید
3- پزشکی قانونی علت مرگ پلنگ مست را
خوردن قرص شب چهاردهم تشخیص داد
4-هر که گاوش بیش
میشش بیشتر
5-مصیبت بزرگیست خنداندن غم...
6- روباه بیچاره بفکر فرار بود
و
ما
قرار
7- گر رویمان هویدا شود
همه مستحق دستبندیم
8-پر پرواز پری پرده دریست
آی
ناز بکر آفریدید شب از دامن کش خورشید...
9- مار سرد سیاه پیچانی بود
انگار ....
سترگ...
و ستبر و نستوه، آن جاده ی خیال
10- لازمه ی خوب بودن بدیست...
11- خواب خیال خام تلخ خال تو بود
آند
بیخوابیها...
12-بت ابراهیم شکستنی بود
اگر
تبر نبود
13-و تو ای
چنان از بدی بگو
تا
خوب شوم
14- بزرگ شدیم چه حیف
آدرس بیمارستانم کجاست؟
15- سالهاست که مرده ام
انگار فقط سایه ای بود...
اندیشه ی دویدن آهوی کوچ رمه ی این ایل
16- افسوس
در این بیشه تیشه ریشه را زده
و
مردمان من بفکر پورشه اند/
عیسی نصراللهی...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.