چهارشنبه ۳۰ آبان
میوه باغ بهشت شعری از مدینه ولی زاده جوشقان
از دفتر پناه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۰ ۱۷:۱۹ شماره ثبت ۴۰۴۶
بازدید : ۱۲۶۰ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر مدینه ولی زاده جوشقان
آخرین اشعار ناب مدینه ولی زاده جوشقان
|
اي سرو جانم فداي گام تو
غنچه ي نرگس فداي نام تو
كودك شش ساله ي نيكو سرشت
ميوه ي باغ نبي اصل بهشت
اي عدالت گستر هر دو جهان
بيرق صلح و صفاي آسمان
اي طلوع صبح تاريك زمين
اختران از روي تو روشن چنين
آرزويم ديدن روي تو است
بوسه بر خاك ره و موي تو است
جان من مهدي فروغ ديده ام
منتظر هر هفته گلها چيده ام
از فراق تو دلم اب است باز
جمعه ها بي تاب تاب است باز
اي دل و ديده دگر خوابم مكن
صاحبا اين هفته بي تابم مكن
مدینه ولی زاده جوشقان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.