جمعه ۲ آذر
نمی بخشم شما را شعری از احمد پناهنده
از دفتر نغمه ی دل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ۱۸:۲۵ شماره ثبت ۴۰۲۷۱
بازدید : ۶۶۱ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب احمد پناهنده
|
سَل ( استخر ) کومله ی لنگرود
سَلی که وقتی، پر آب است بسیار با تراوت و جان بخش است که به انسان در نگاهش آرامش می دهد.
اما وقتی بی آب است. غروبهایش جایگاه و آرامکده ی عاشقان و دلدادگان می شود و در جای جایش عشق و نشاط جاری می گردد.
و من امروز
چه دورم
از آن روزهای ِ خوش ِ جوانم
که با پای
در زمین فوتبالش می دویدم
و با دست
در گردن ِ یارم
حلقه می شدم
آنجا
که دوستان
صمیمیت را
در نان و پنیر
می پیچیدند
من
به خورشید می نگریستم
که از فراز کوه
برایمان
دست تکان می دهد
و ما را
به ماه و ستاره ها
می سپارد
تا خلوت ِ عاشقانه مان را
با آنها
به سخن بنشینیم
آه
ای روزهایی که رفتید وُ
تنهایم گذاشتید
و داغ ِ جگر سوز را
در دلم کاشتید
نمی بخشم
شما را
زیرا
چشمانم
از بس
شما را انتظار کشید
کم سو گشت
و موهایم سپید
جوانی ام پیر شد
و من
هنوز
چشمم براه ست
و در انتظار ِ روزهای ِ خوش ِ جوانم
دور دست را
می نگرد
کومله شهری سرسبز در ۵ کیلومتری شهر لنگرود و در فاصله کمی از چمخاله است که از طبیعت بی نظیری برخوردار است.
احمد پناهنده ( الف. لبخند لنگرودی )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.