من تکرار خواهم شد
در سینه دنیا دوباره قلبی بنام من خواهد تپید
من تکرار خواهم شد
کسی دوباره صدای مرا روزی پاسخ خواهد داد
کسی که رویای حقیقی من باشد
این رسم آینه بازی است
تو خود فریاد خواهی زد در سکوت آینه خود را
آری هیچ عاقلی هم سفره دیوانه نمی شود
و هیچ عاشقی همسفر سوداگری
خدا دو جهان آفریده است
یکی برای تو و خدایی اش
یکی برای من و تنهای اش
ازعشق و سرنوشت و حساب
از جسارت و تقدیر و صبر بگو با من
که اینها مرا به تو داد و تو را به من
از گناه و حسادت و ترس
از تردید و دروغ و خیالات پوچ نگو با من
که اینها مرا گرفت از تو ، تو را از من
روی دیوار خاطراتمان بنویس
بیاد مردی که تمامش عشق بود و
عشق تمامش کرد
. امیر جلالی