يکشنبه ۲۷ آبان
قلب رمانتیک شعری از ش سپیده ی صبح
از دفتر تقدیم به خودم نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ۰۲:۴۰ شماره ثبت ۴۰۰۷۴
بازدید : ۹۲۳ | نظرات : ۱۱۹
|
آخرین اشعار ناب ش سپیده ی صبح
|
به نام خداوند بخشنده مهربان
......
چند روزیست ز قلبم طلب میکنم
دوری از تو را
خیلی بی شرم و حیا شده
که بهانه میکند تو را
هر روز بیشتر دوستت دارد
به گمانم برایش کم گذاشتم !
که چشمان او
دل به جادوی چشمان تو داده
هرچه سنگ بر سر راهش نهادم نشد
اسیر کرشمه ات شده او ،به تو دل داده
که صبوری از کفَ ش رفته
بی رمق افتاده !
تو فانوس شب های بی رنگم
مرا تنگ در اغوش گیر
که بی اندازه در حسرت تو
دل تنگم
*********************
سلام منتظر نقدهای جانانه شما هستم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.