دوشنبه ۵ آذر
خواب شعری از آرزو نوری
از دفتر پیوست نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۰۶ شماره ثبت ۳۹۹۴۷
بازدید : ۶۶۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب آرزو نوری
|
بخواب خرگوش
جنگل سکوت می کند
برای تو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.