سه شنبه ۲۹ آبان
بر لب جوی شعری از علی دولتی
از دفتر کوتاه نوشته ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۴۴ شماره ثبت ۳۹۷۰۶
بازدید : ۲۷۶۱ | نظرات : ۱۳۳
|
آخرین اشعار ناب علی دولتی
|
هر جور حساب می کنم
نباید اینقدر زود
پیر می شدیم.
به گمانم این روزها
کسی بر لب این جوی نشسته است
دارد تقویم ها را
فصل ها را
دست کاری می کند!
علی دولتی
--------------------------------------------------------
پ. ن : بر لب جوی نشین و گذر عمر ببین
کاین اشارت زجهان گذران مار را بس
(حضرت حافظ)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.