جمعه ۲ آذر
زندانی شعری از آرمان تاجیک
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ۰۲:۱۴ شماره ثبت ۳۹۶۱۳
بازدید : ۴۹۷ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب آرمان تاجیک
|
روزایی که نبینمت
دنیا میشه تاریک و سرد
اوین که قلب تو باشه
محکومم به حبس ابد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.