به نام خداوند بخشنده مهربان
هرکسی تو را می بیند
در دلش می گوید
آیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خدا
هیچ غصه ای ندارد
دیگری که دید می گوید :
چه قدر مغرور و بی احساس است
انگارمردم این شهر حتی چشم هایشان را هم اجاره داده اند ...
البته نه بهم !
بلکه به یک آدم بد !!
ولی نمیداند پشت آن دیوار بلند غرور
کسی پنهان است که ،خودش دریای احساس است
واز حیا غرور ....
و از غرور ،غرور
باید بی اهمیت باشد
تو عمیقی و بعضی ها فقط سطحی
و دیگری گستاخانه حرفش را می زند
و تو پنهان می شکنی
و باز هم سکوت میکنی ....
چه اشکال دارد سنگی که سیقل خورد تندیسی زیبا است !
و خدا همیشه بالا است .......
وآینه روبروی تو !!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سپاس گذارم از دوستانی که من رو همراهی میکنن