به نام او که عشق است و عشق ورزیدن به او عبادت
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بیا امشب دوباره دلبری کن
مرا محو تماشای خودت کن
منم ،هرشب که بی تاب تو هستم
بیا امشب مرا تو همرهی کن
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تو را به بوسه ای من مست هستم
تو را به عشوه ای من هست ، هستم
بیا امشب دوباره دلبری کن
به عشقت من به آنی سخت هستم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بیا امشب دوباره دلبری کن
به رسم هرشبت عشوه گری کن
به جادوی دو چشمت مست هستم
تو هم امشب دوباره رخ پری کن
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به جادویت تو ناز هی میخریدی
در اغوشم تو هرشب می وزیدی
بیا امشب دوباره دلبری کن
به اخم چشمهایت می فریبی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بیا امشب دوباره دلبری کن
به رسم عاشقی توسروری کن
شوم کودک پناهم باش امشب
در اغوشم مدام تو ،خودسری کن ...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بیا امشب دوباره دلبری کن
دلم جسته ،تو ان را رهبری کن
به یک حس ،عمیق و خوب و زیبا
درون حُرم گرمای تن خویش ،مرا تو شهپری کن
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بیا امشب دوباره دلبری کن
مرا از جام عشق خود سَهی کن
مرا حرفها بگو از عشق بسیار
بیا بامن دلت را تو خودی کن
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ســـــــــــــــــــــــپاس از همراهی دوستان جان جانان