جمعه ۲ آذر
مراببین درباران شعری از مریم شجاعی(بشارت )
از دفتر خیزران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۴۵ شماره ثبت ۳۹۴۵۴
بازدید : ۵۰۵ | نظرات : ۵۹
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
سرد است اجاق اتشین درباران.
بی فایده کارخوشه چین در باران .
اشفته و زخمی و کمی تاخورده
سیمای حقیقی زمین درباران .
بیشرمی برق و غرش رعد نبود
خجلت زده شیشه شرمگین در باران .
تنگ است گلوی اسمان و دل من .
پس مانده و سایه ای حزین در باران .
مات است نگاه پنجره مغشوش است
تصویر بلندی گرین درباران .
بی چترو کلاه بی عصادرخودریخت
اهسته و بی صدامتین درباران .
وقتی که بهاراز کنارت رد شد
قوس و قزح و مرا ببین درباران .
_______________________
گرین کوهی در لرستان
قوس و قزح . نام قدیمی رنگین کمان ا ست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.