يکشنبه ۲۷ آبان
گرفتارتم شعری از میثم دانایی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ۰۲:۱۲ شماره ثبت ۳۹۴۳۵
بازدید : ۱۴۶۸ | نظرات : ۱۲۷
|
آخرین اشعار ناب میثم دانایی
|
تو گرفتاری ومن از تو گرفتار ترم
زیر آوار غمت از همه آوار ترم
گر چه رویم همه سرخ است ولی درباطن
حس و حالیست که نسبت به تو بیمارترم
عشق ما پچ پچ افسانه مردم شده است
چون تو دلگیرم و بی حوصله بسیار ترم
عشق امروزه اگر تنبلی و بیعاریست
عاشقم بر تو ولی از همه بیعارترم
هرکسی شاخه گل از تجربه ها میچیند
من که از قصه این تجربه، هشیارترم
تا رقیبان همه در کوچه ی ما بیدارند
من به کابوس شب از حادثه بیدارترم
مطمین باش که ازفاصله ها میگذرم
چون به اغوش تو نزدیک وسزاوارترم
گفته ای حال تو خوبست ولی میدانم
که دراین بازی غم از تو ریا کارترم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.