يکشنبه ۲۷ آبان
بگو گناه من چيه ؟ شعری از حامد کاوه ئیان
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۴۱ شماره ثبت ۳۹۳۸۲
بازدید : ۴۲۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب حامد کاوه ئیان
|
بگو گناه من چيه ؟
كه عاشق نگاهتم
هميشه با تو هستم و ...
هميشه چش(م) به راهتم
وقتي چشات بارونيه
منم كه غصه مي خورم
هوام نداري و ولي
من از هواي تو پرم
با اينكه قلب تو مي خواد
دنيامو آتيش بكشه
من از تو دل نمي كنم
هر چي مي شه بذار بشه
مي خوام هميشه حس كنم
تو لحظه ها كنارمي
وقتيكه دورم از نگات
هميشه بي قرارمي
مي خوام بهت تكيه كنم
تويي همه آرامشم
ازم نگاهتو نگير
فقط همينه خواهشم
با اينكه قلب تو مي خواد
دنيامو آتيش بكشه
من از تو دل نمي كنم
هر چي مي شه بذار بشه
حامد كاوه ئيان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.