يکشنبه ۲۷ آبان
فی سبیل الله شعری از احمد خدادادی دهکردی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ۱۷:۲۳ شماره ثبت ۳۹۳۶۶
بازدید : ۹۲۵ | نظرات : ۶۷
|
دفاتر شعر احمد خدادادی دهکردی
آخرین اشعار ناب احمد خدادادی دهکردی
|
نیمه شب مستانه گفتا ساقی شیرین کلام
پاک شو زان پس خرابات آی وبرکف گیرجام
جای ناپاکان نباشد درخرابامغان
بی ریا وصاف شو دوری کن از فعل حرام
از دروغ و تهمت وتزویر خود را وارهان
تابری لذت زمستی و می وشرب مدام
این جهان بنیاد او سست است وشیطان درکمین
رنی آموز ارکه خواهی بگذری ازهرچه دام
آنکه بهر حق کند خدمت به مردم بی ریا
فی سبیل االله دهد ساقی شرابش لعل فام
احمد این دنیا سرابی بیش نبود جهد کن
خلق از نیش زبانت درامان کن وسلام
|
|
نقدها و نظرات
|
باتشکرازاستادبانوحکیمی بافقی بزرگوار وممنون ازلطف ومحبت وحضورهمیشگی شما | |
|
باتشکرازبانوصالح بزرگواروممنون ازلطف وحضور پرمهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بزرگوار
زیبا سرودید
مانا باشید به مهر