جمعه ۲ آذر
شب و جدایی شعری از لیلا ابراهیمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۳۴ شماره ثبت ۳۹۳۵۸
بازدید : ۶۲۸ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب لیلا ابراهیمی
|
هر شبی که می رسد از راه
سرمان چونان دو قطب زمین
بر سر خوان غم آواز می دهد
جدائی می رسد از راه
و چون خنجری برق می زند بین ما
چشمان همیشه بیدارم را به تو می دوزم
اما نمیدانم
ای همه کسم
تو نیز چون من
می بینی مرا ؟؟؟؟؟؟؟؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.