صدای واژه را به چه مانند کنم
که مناسب باشد برای تو ؟؟
به نجوای عشق ؟؟
یا خروش رود ؟؟
به صدای نی آن بلوط چین ؟؟
یا به هم خوردن دو بال شاهین ؟؟
هر از چند گاهی که بخواهم
بسرایم سروده ای برای تو
قلم در هم می کشد چشم و ابرو ...
مبهوت می مانم و سرگردان !!!!!!!!!