پنجشنبه ۸ آذر
آواز خون آشام شعری از عادل دانشی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۳۱ شماره ثبت ۳۹۲۹۰
بازدید : ۳۷۷ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب عادل دانشی
|
به دل وقتی خدایم بی نشان، بی نام می آید
رسول غم بدون آیه و پیغام می آید
به خنجرهای درهم رفته بر پیشانیت سوگند
سپاه کفر هم با پرچم اسلام می آید
غزلپیمانه ی دوران پر از باران سرمستی است
چرا ساقی به پیش من بدون جام می آید؟
پری چشمی که پروازش،دو بال دیدنم را بست
برای دیدنم در لحظه ی اعدام می آید ؟
به قدری ریختی در جام گل، خونابه ی خورشید
که از حلقوم شب آواز خون آشام می آید
ازاقیانوس آرام نگاهت خوب فهمیدم
که خیزاب بلا از ساحل آرام می آید
قلم فرسایی باد و هزاران شعر گیسویت
چه شعری ! بیت بیتش با هزار ایهام می آید
پس از مرگم حدیث مهر را از آسمان بشنو
سرآغاز حیات عشق ،بی انجام می آید
عادل دانشی 9 مرداد 1394
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.