سه شنبه ۲۹ آبان
تابستان شعری از علی دولتی
از دفتر کوتاه نوشته ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ۰۲:۰۸ شماره ثبت ۳۹۰۲۴
بازدید : ۸۲۵ | نظرات : ۱۱۹
|
آخرین اشعار ناب علی دولتی
|
به تابستان چه نیاز؟
تو که باشی
هر چهار فصل
خورشیدی در من قدم می زند.
علی دولتی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.