سه شنبه ۱۵ آبان
من این روزا شعری از حمیدرضا عاشوری (حامی)
از دفتر baran نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ۰۱:۱۰ شماره ثبت ۳۹۰۲۰
بازدید : ۷۹۲ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر حمیدرضا عاشوری (حامی)
آخرین اشعار ناب حمیدرضا عاشوری (حامی)
|
من این روزا گرفتاره یه حسم
چرا رفتار تو تغییر کرده
میدونم که حواست پیش من نیست
یه احساسی منو درگیر کرده
دارم سرگیجه میگیرم که انگار
نمیدونم کجای لحظه موندم
کجا رو اشتباهی با تو رفتم
کدوم قصه رو اشتباهی خوندم
کنارم هستیو نگاه سردت
داره حرفای ناگفته رو میگه
تمومش کن اگه دوستم نداری
برو هرجا که قلبت داره میره
من این روزا گرفتاره یه حسم
میدونم تو هم این احساسو داری
چقد سخته که با هم باشیم اما
تو قلبت واسم هیچ جایی نداری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.