دوشنبه ۵ آذر
دنیای هیچ........ شعری از اعظم قانع
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ۲۳:۳۵ شماره ثبت ۳۹۰۱۸
بازدید : ۵۸۰ | نظرات : ۱۴۷
|
آخرین اشعار ناب اعظم قانع
|
هر چند از سر اجبار بود زندگی، اما...
راضی اگر که شود خدایمان کافیست
در این مسیر پیچ پیچ که پیچیده بر هیچ است
تقوا و صبرو عشق، بشود توشه راهمان کافیست
این لحظه های قشنگ کنار هم بودن
در کنج خاطرات،بماند برایمان کافیست
مکاره،بر تو چشم ندوختم برو خوش باش
ناحق نمیخوریم، شکر،همین لقمه نانمان کافیست
هی میدویم وحرص میخوریم و،ارث میسازیم
این نسل ناسپاس، نزند توی گوشمان کافیست
من قانع ام ،به آنچه که دادی خدای مهر
کمتر بریز ،بس است،رنجمان کافیست...
سپاس از نگاه مهربان و حضور ارزشمند شما
با تشکر ......قانع
.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.