تو چه میدانی از
راه وبیراه زمان؟
تو که در کاهلی از عالم و آدم پیشی
تو که از بندگی خود به ستوه آمده ای
تو چه میخواهی از
این تمامی جهان
به تکاپوی خودت غره مشو
عزب اوقلی
به تأهل برسی...
شاید از دوره نسیان به شکوه آمده ای
به خدایی خدا
که در حاشیه افکار ودلت
به کناری مانده
قاب عکس خانه
با خدا هیچ تفاوت نکند
هر دو در حاشیه دیوار و دلی
جا مانده
به چه رویی خوانی؟
شایدم میدانی ...
که خدایی که در حاشیه افکار توهست
بندگی میخواهد
به یقین میدانی ...
عشق در وصف خدایی خداست
عاشقی..
شرح پریشانی رندان فدایی خداست
او تو را میخواند
چقدر مشتاق است
به سجود عاشق
ولی آیا من وتو
در ره عشق به او
بوده ایم ،
بهتر از یک قایق
یا درخت
یا...
کی برای عشقش
بندگی ساز کنی
تا خدا برای تو
خدایی آغاز کند
او که در حاشیه ماند
چقدر بی همتاست ...
قبله گاه او را
کی تو افتادی تا
خدایی آواز کند
کی برای خدا بندگی کردیم که ازش توقع خدایی کردن داریم
باور کنید خدا در حاشیه اس
مسیح