چهارشنبه ۱۶ آبان
نیش نگاه شعری از مهرناز لامعی
از دفتر نغمه تازه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ۲۲:۲۸ شماره ثبت ۳۸۷۶۳
بازدید : ۶۳۹ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مهرناز لامعی
|
مهره ی مار به چشمت، نکنم انکارش
با نگاهت به نگاهم، توکنی آزارش
باهوایت چوبهارم که به رقصی آیم
همچوگلها به چمن دردل این دلدارش
گاه یادم برودهست گناهم دیدار
یا که بودست کنارم که شدم بیمارش؟
مات شط رنج شدم در دل نرداز بختم
سرنوشتم به سیاهی که منم اسرارش
درنگاهت که به حسرت به تمنایی است
دل به تنگ آمده این فاصله ها دشوارش
رازدارم به نگاهم نکنی ترک مرا
این به اصراردلم هست نه دراقرارش
مارداری به نگاهت که بترسم از نیش
نیش داری ؟توبیا نوش کنم دیدارش
...مهرناز(سراب)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.