سه شنبه ۱۵ آبان
رام وسرکش شعری از مهرناز لامعی
از دفتر تاراج دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۲۰ شماره ثبت ۴۷۶۱۶
بازدید : ۵۳۵ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مهرناز لامعی
|
اسب سرکش بوده ام دردشت وصحرا وچمن
لحظه هایم بوده سرشاراز طراوت دربهار
بوی گل ، آواز گنجشکان کنار رودها
عشق می بخشید وهرلحظه ....امان از روزگار
بانسیم وباد یاری کرده ام من هرزمان
تا که افسارم گرفت وبرزمینم زد غبار
آرزوهایم همه درگیر و ......غافل بوده ام
لحظه ها شلاق غمها ضربه شددر بیشمار
تاکه بی احساس گشتم ..... بی توانم درجهان
اسب پیری گشته ام ؛ افسرده ام بی اختیار
باغ وصحرا شاد بوداما .....پرازغم شد دلم
رام رامم کرد دنیا و منم درانتظار....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده زیبایی است
جسارتا قالب چکونه است؟