جمعه ۲۵ آبان
محمد شعری از عليرضا حكيم
از دفتر اشعار آييني نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ۰۹:۳۲ شماره ثبت ۳۸۳۸۵
بازدید : ۵۶۱ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب عليرضا حكيم
|
محمد افتخار دو جهان است
زبان در وصف رويش ناتوان است
مقامش بر تر از شاهان عالم
به زير پاي او هفت آسمان است
|