جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسین زینلی گوهری(مکنون)
آخرین اشعار ناب حسین زینلی گوهری(مکنون)
|
به شوق آه یک مردی جهانی زیر لب دارم
من از دیباچهٔ دردش فَغانی زیر لب دارم
برای دیدن رویش خداراپیش رو دارم
خدا را دیدنم هرگز٬ گمانی زیر لب دارم
زِ مرآت جمال او هزاران آیهٔ عشق است
من از تصویر چشمانش پِلانی زیر لب دارم
در این فصل جوانی من گناه عشق او کردم
بهای شور این سودا جوانی زیر لب دارم
دو خط ابروان او مسیر کامل عشق است
صراط مستقیم حق کمانی زیر لب دارم
شب و دشت ودل ِچاهی که مَحرم گشته راز او
من از چاه غمش. راز نهانی زیر لب دارم
مرور دردهای او مرور آفرینش هست
به شوق آه یک مردی جهانی زیر لب دارم
تقدیم به مولایم امیرمومنان امام عاشقی........
مکنون
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.