چهارشنبه ۱۶ آبان
روزه بدون سحری شعری از مهرناز لامعی
از دفتر حرف های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ تير ۱۳۹۴ ۱۴:۴۰ شماره ثبت ۳۸۲۲۳
بازدید : ۳۷۶ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مهرناز لامعی
|
به آیه آیه خاطرات/...... به لحظه لحظه دیدار/..... نگاه درهجی/...... تفسیرمی کنم همه راچون المیزان /............. مرورمی کنم دردل/...... به انتظارالغوث /........به لحظه درتکرار/....... با الامان به نگاه سرد دیدارآخر/............. که کاش سوره استمرار /.........به آیه های دلتنگی/........... ختم نگردد تا/....... تا غیرممکنی به دلم ممکن باشد /.......... خروس خوان بخوان نغمه ی /.........سحربه زندگی بیدار /.........که روزه است دل /...........عمری بدون هرسحری تا یادم هست/.......... مهرناز(سراب)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.