جمعه ۲ آذر
هر وقت و هر کجا بگویم دعایتان شعری از اعظم قانع
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ۰۹:۵۹ شماره ثبت ۳۸۰۹۴
بازدید : ۵۸۰ | نظرات : ۵۵
|
آخرین اشعار ناب اعظم قانع
|
.دلخوش به لحظهء دیدار رویتان...
عمری گذشته و چشمم به راهتان
بایدبحکم معرفت و حق نان و نمک
هر وقت و هر کجا بگویم دعایتان
هرگز نرفته و نرود ز خاطر آذین
لطف وجود و وفای سبز حضورتان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.