يکشنبه ۴ آذر
پرونده های جابجا شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ۰۷:۵۵ شماره ثبت ۳۸۰۹۰
بازدید : ۳۳۹ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
بعد از اینکه ، از خیانت های تو ، بو برده ام
درب و داغان؟ نه ! ... فقط ناراحت و آزرده ام
گاهگاهی می نشینم ، بی صدا ، در گوشه ای
طبق تشخیص مشاورها ، کمی افسرده ام
گاه ، از یک درد مبهم ، پشت بازوی چپم
سخت می نالم ، ... شبیه اینکه خنجر خورده ام
فصل تابستان شده ! ... اصلا حواسم جمع نیست
روزها را ، شصت روزی می شود ، نشمرده ام !
مطمئنم گفته بودی : با توام ، تا روز مرگ
من فقط شک می کنم گاهی ... مبادا مرده ام ؟
_ آی ، دکترجان ، کجایی ؟ این که باقرزاده نیست !
باز هم پرونده ها را ، جابجا آورده ام
محسن نظری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.