جمعه ۲ آذر
عزیزم دعوتی شعری از محمد محسن خادم پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۱۰ شماره ثبت ۳۸۰۵۲
بازدید : ۷۵۴ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر محمد محسن خادم پور
آخرین اشعار ناب محمد محسن خادم پور
|
ماه نو آمد گلستان شد عزیزم دعوتی
مهربانی ها چراغان شد عزیزم دعوتی
فصل باران می رسد از چشم های بندگی
نوبت ایمان وُ پیمان شد عزیزم دعوتی
وقت افطاری نمازی ناب وُ احساسی رقیق
یک سبد پاکی نمایان شد عزیزم دعوتی
سفرهِ ی دارا وُ سارا بی انار وُ با انار
جلوه ی عشق فراوان شد عزیزم دعوتی
تاستاره چشم ها را می نشاند سمت دل
در تماشا بامدادان شد عزیزم دعوتی
حضرت حق میزبانست وُ ملائک در رکاب
خواب شیطان بس پریشان شد عزیزم دعوتی
نُقلِ مجلس رَبَّنا اِغفِرلَنَا ها تا سَما
دورِ اَلمیزان وُ قرآن شد عزیزم دعوتی
حیف باشددرچنین بزمی نباشد جای ما
آمدن بسیار آسان شد عزیزم دعوتی
محمد محسن خادم پور - 1389
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.