سه شنبه ۲۹ آبان
داس سرخوش شعری از علی دولتی
از دفتر کوتاه نوشته ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ۰۰:۱۲ شماره ثبت ۳۷۹۰۹
بازدید : ۶۰۲ | نظرات : ۹۸
|
آخرین اشعار ناب علی دولتی
|
داس سرخوش،
بازگشت،
به آخرین نوازش گیسوان طلایی گندم زار.
قطره ای غلطید
از چشم مترسک غمگین،
بر آن کشتزار تهی.
باور نمی کرد
دل تنگی اش دروغی نبود.
علی دولتی / پاییز 93
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.