جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
هرچه گشتم ،درگلستانه نبود
حضرت سلطانعلی،سهراب کو؟
زایری شایدشکسته ناگهان
نازکای چینی تنهای او؟
*
«دره ی خاموش»با«فانوس خیس»
«میوه ی تاریک تنهایی »کبود
«حجم سبزدوست »راگم کرده ام
«شرق اندوه »من آن جا هم نبود.
*
«واحه ای درلحظه»یا«نزدیک دور»
«پشت دریاها»و «باغی درصدا»
«سرگذشت »تیره ی «دریا و مرد»
«تاگل هیچ »آمدم با «شاسوسا»
*
حضرت سلطانعلی لطفا بگو
«برتراز پرواز»راسهراب دید
یا«لب آب»آمداز«پرچین راز»
«آفتابی»تازه درروحش دمید؟
*
میروم اما دلم نزدشماست
بازمی بندم قراردیگری
درهمین پاییزسردروبه رو
یازمستان و بهاردیگری .
________________
مریم شجاعی - ابان 92مشهداردهال
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.