سه شنبه ۲۹ آبان
تبر خسته شعری از علی دولتی
از دفتر کوتاه نوشته ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ۰۲:۴۹ شماره ثبت ۳۷۸۱۸
بازدید : ۸۲۵ | نظرات : ۱۶۱
|
آخرین اشعار ناب علی دولتی
|
تبر خسته
باز ایستاد
چند بار شمرد
دایره ها را
باز هم اشتباه کرده بود
این روزها
درختان هم جوان تر از آن اند
که چهره اشان می گوید.
علی دولتی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.