سه شنبه ۲۹ آبان
تاریکی نبودنت شعری از علی دولتی
از دفتر کوتاه نوشته ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۰۲:۴۳ شماره ثبت ۳۷۷۸۵
بازدید : ۳۳۱ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب علی دولتی
|
تاریکی نبودنت را
می شناسم
میان این همه سیاهی رنگارنگ
که هر روز قد می کشند
بر دیواره های دلم.
علی دولتی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.