دوشنبه ۲۸ آبان
بلا دور شعری از صادق عماری
از دفتر من و تو نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ۰۵:۲۱ شماره ثبت ۳۷۵۹۲
بازدید : ۸۱۰ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب صادق عماری
|
دفتر من و تو
بلا دور
انتظارت می کشیدم
باورم کن ،
می کشیدم
با خودم غم های دنیا
صبرمن پایان پذیر است
پس مگو پایان ندارد
تو مکن امروز و فردا
عمر من پایان که دارد
شک مکن
در انتهایش
سختی و رنجش، و ایذا
کودکی بودم ،
نبودم؟
حال هفتادم گذشته
من گذشتم از تمنا
فکر کردی
من دوباره باز می گردم به سویت
تا مرا از خود برانی
ای عزیزم خوب دانی
این چنین کاری
ز دستم خارج و محتاج لطفم
هم مدارا هم تسلا
شاید از نو
زندگی هم
باز گردد مثل اول
باز می مانم،
به غم ها
یا که تومثل گذشته
بی وفا یا بی خیالی
کار تو جور و جفاها
باز می گویم عزیزم
دور هستی زود برگرد
این دلم مثل همیشه
خانه ی تو خانه ی ما
دست خالی آمدم من
دست خالی می روم هم
از چه این جهد و تقلا
یک قدم گر تو بیائی
صد قدم سویت بیایم
آرزویم
صد قدم ها
دور باشد از تو بلوا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.