جمعه ۲ آذر
نیمه ماه شعری از یوسف جهانگيري
از دفتر دل ديده ها! نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۴۲ شماره ثبت ۳۷۵۳۲
بازدید : ۷۴۸ | نظرات : ۵۱
|
آخرین اشعار ناب یوسف جهانگيري
|
عمریست که با نبود تو می سازیم / در شرط ظهور جمعه ها می بازیم
این ماه به نیمه اش رسید و ما شاد / بر حجت و منجی جهان می نازیم...
نیمه شعبان سالروز ولادت مهدی موعود بر همه جهانیان مبارک باد...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.