جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مرتضی درویشی ( اشکان)
آخرین اشعار ناب مرتضی درویشی ( اشکان)
|
پس اختراع غزل از نگاه شماست
ابیات شعر و مثل در سپاه شماست
رسما بگو که ابد شاعرت بنمود
تا انتهای غزل در پناه شماست
یا یحتمل به زمین آمدی ملکی
پیدا که عرش خدا جایگاه شماست
آری تو آمدی تا زمین به خدا
زیباترین گنه و اشتباه شماست
باید نوشت ،نهراسید ،که فاش شده است
تا... اقتباس بهشت از پگاه شماست
راهی نمانده دگر مبتلای توام
پس اقتدای دلم قبله گاه شماست
هر واژه از غزلم بی شما گله مند
پس اعتلای غزل جلوه گاه شماست
آفاق برای دلم آرزوی کمی ست
پاینده منتظر روی ماه شماست
نجوای دیشب تو با ماه قائله شد
بیچاره آنکه گرفتار آه شماست
یک دم پیام دلم را به تو بدهم
با هر تپش دل تنگم به راه شماست
شاعر : مرتضی (اشکان) درویشی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.