سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      مهر سرد

      شعری از

      پروین هاشم پور

      از دفتر هیچ نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۰۷ شماره ثبت ۳۷۳۷۰
        بازدید : ۵۸۹   |    نظرات : ۳۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر پروین هاشم پور

      ...اشک می‌بارد ز چشمانم
      با غریو ناله‌ها در دل
      به سانِ رعد و بارانم
      ایستاده به پای یک صلیب سرخ
      خود طناب دار می‌بافم برای روزگارانم.
      در درونم پا گرفته نیم مجنونی به سانِ شعله شورانگیز،
      گرمی این شعله خواهد کرد؛
      افعیِ افسرده‌ی قلبِ مرا بیدار
      ای خدایِ روزهایِ سرد
      مهرِ سردی بر دلم بگذار
      ور نه بیهوده به صد ترفند
      واعظانِ شهر می‌ریزند
      با سخن‌ها بر سرم آوار...
      ۱۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
      دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ۰۵:۱۸
      خندانک خندانک خندانک
      زیبا و غم انگیز - باید با مضمونش یک ترانه براش بسازم
      حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
      دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ۰۵:۵۸
      هزار و یک ترانه
      دفتر اول: یاد یار
      نام ترانه: پروین ه نگاه چشم هایم
      **
      پروین ه نگاه چشم هایم
      پروین نگاه – قصه هایم
      پروین ه منی تو آسمانم
      پروین ه منی تو قصه هایم
      **
      تمهینه عشق و آه
      سوخته از رنج ها
      سودابه یه عشق ما
      سیاوش قصه ها
      **
      لیلی یه توصیف من
      قصه یه شیرین من
      حوای یه جنت من
      وسوسه یه ذهن من
      **
      **
      حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
      توضیحات: سرایش95/3/3- بداهه- ناتمام- ه و یه – بدل از کسره برای راحتر خواندن تصنیف – با یادی از شعر/ پروین/ اثر بانو پوین هاشم پور
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0