جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
دانه هایِ تسبیحِ شعرم ،
ردیف نمی شوند بی تو...
انگار پاییزم مِهری ندارد
نامه ی ( عاشقانه ی ) لبهایم مُهری .....
مهناز نصیرپور
پاییز ۹۳
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.