جمعه ۲ آذر
دل غارت زده شعری از سید حسام حسینی ارسنجانی
از دفتر باران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ۲۰:۱۲ شماره ثبت ۳۷۲۹۶
بازدید : ۴۱۱ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر سید حسام حسینی ارسنجانی
آخرین اشعار ناب سید حسام حسینی ارسنجانی
|
عاشقی کردنم این بار خطر بود و خطا
گر چه این کار خدا بود و نپرسید چرا
عشقم از دایره ی قلب تو بیرون نرود
گر چه افتاده میان من وتو فاصله ها
دل غارت زده ام را گل لبخند تو برد
به هوا خواهی ات ای آینه ی لطف خدا
نوشداروی من از فتنه ی چشمان تو بود
گر چه جان قیمت آن بود و گرفتی به جفا
تو در این کار فقط فکر خودت بودی و بس
که شوی شهره به معشوقه ی تندیس وفا
آن که در کلبه ی جانم به غزل مشغول است
شاه بیتی است که از مطلع گل خوانده مرا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.