جمعه ۲ آذر
ماه آسمان شعری از سید حسام حسینی ارسنجانی
از دفتر باران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۱۷ شماره ثبت ۱۰۸۲۳۶
بازدید : ۲۱۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر سید حسام حسینی ارسنجانی
آخرین اشعار ناب سید حسام حسینی ارسنجانی
|
تو در کنار ماه هستی و دریچه آه می کشد
نسیم صبح بی گمان تورا شبیه ماه می کشد
همیشه در خیالمی نگو به خنده خواب دیده ام
نگاه عاشقت مرا به سمت هر گناه می کشد
به هر کجا روم نشانه ای بجاست از عبور تو
طلوع ماه چهره ات مرا به سر پناه می کشد
تو یوسفی رقیب آشنا به حیله های مختلف
خیال می کند تو را به سمت و سوی چاه می کشد
برای دیدنت ستاره ها دوباره صف کشیده اند
نگاه کن که ماه آسمان نشسته آه می کشد
"سید حسام حسینی "
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ممنون از نگاه ادیبانه شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست