جمعه ۲ آذر
غزال ختن .. شعری از جواد مهدی پور
از دفتر کلک عشق .. نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ۲۱:۱۰ شماره ثبت ۳۷۱۷۹
بازدید : ۳۲۷ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب جواد مهدی پور
|
آفرین بر حرکات لب و چشمان تو باد
نظر عشق به گیسوی پریشان تو باد
در دلم شهر مدائن که بنا ساخته ام
اولین مرحله ی زینت ایوان تو باد
همه ی عالم و آدم به فدایت ، گل من
عالم عشق همه گوش به فرمان تو باد
من به یک نیم نگاه تو جهان می بخشم
دل و جانم به فدای تو و قربان تو باد
کهکشان زیر قدم های تو انداخته ام
تا دلم زهره ی نورانی کیهان تو باد
تو به زیبایی ماهی و غزال ختنی
شاه بیت غزلم در دل دیوان تو باد
اینهمه قول و غزل را که قلم میسازد
کودک گوش به فرمان دبستان تو باد
تو مپندار که پیمان شکنی خواهم کرد
تا ابد دست من آویز به دامان تو باد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.