جمعه ۲ آذر
الهه ی عشق شعری از حمید ادیب
از دفتر خاطره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۷:۰۲ شماره ثبت ۳۷۱۶۹
بازدید : ۷۹۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب حمید ادیب
|
تویی همان خیال های خاکستری ام
که میرسی از راه و دیوانه وار میبری ام
منم که تابع عشقم برای بودن تو
تویی که با همه بودن ولی ز تو بری ام
صدای پای نگاهت حدیث رفتن داشت
منم که انعکاس صدای بی کسی ام
منم که از من تنها رها رها ماندم
تویی که بسته به زنجیر عشق میکشی ام
من از حضور تو دلشادم و تو از منی دل خون
تو ای الهه ی جاوید عشق می کشی ام
نگو که نام من اینبار کجای شعرت بود؟
که هست نام و یاد تو در بند بند زندگی ام
تمام زندگی ام از برای سارا بود
به نام نامی سارا، دلیل زندگی ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.